پولداترین های اینستاگرام

در این لیست میخواهیم گران ترین پست های اینستاگرامی در سال 2019 را بررسی کنیم و ببینیم که کدام یک از افراد مشهور دنیا برای هر پست اسپانسری خود مبلغ بیشتری را دریافت می کنند .


1. کایلی جنر - Kylie Jenner


کایلی جنر که در خانواده ای ثرتمند به دنیا آمد و تقریبا مشه گفت که هیچ کاره ی همه کاره هست با 112 میلیون فالوور بابت هر پستی که در صفحه خود قرار می دهد مبلغ 1 میلیون دلار را دریافت می کند.


2. سلنا گومز - Selena Gomez


سلنا گومز خواننده جوان و معروف آمریکایی که موفقیت های زیادی را در این سالها داشته است با حاشیه ها و صدای خوبی که دارد توانسته است 139 میلیون فالوور برای خود جذب کند و بابت هر پست اینستاگرامی خود مبلغ 800 هزار دلار دریافت می کند.


3. کریستیانو رونالدو - Cristiano Ronaldo


رونالدو بازیکن اسطوره ای کشور پرتغال و ستاره حال حاظر فوتبال دنیا و ایتالیا ( تیم یوونتوس ) با 137 میلیون فالوور خود بابت هر پست خود مبلغ 750 هزار دلار دریافت می کند که مبلغ قرارداد خیلی از فوتبالیست های جهان است !


4. کیم کارداشیان - Kim Kardashian West


کیم کارداشیان هم که مانند کایلی جنر از خانواده ای ثروتمند آمده است و بعدها به کار مدلینگ مشغول شد امروزه با داشتن بیش از 114 میلیون فالوور برای هر پست اسپانسری خود مبلغ 720 هزار دلار دریافت می کند.


5. بیانسِ - Beyonce Knowles


بیانس خواننده معروف آمریکایی که در زمینه کاری خود توانسته موفقیت های بسیاری را به دست آورد . بیانس با تعداد فالوور 116 میلیون برای هر پست خود مبلغی بالغ بر 700 هزار دلار می گیرد .